Sortowanie
Źródło opisu
Katalog Mediateki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Autor
Albert Bill
(1)
Brinkmann Ron
(1)
Buxton William (1947- )
(1)
Tullis Tom
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(2)
Holandia
(1)
Język
angielski
(2)
polski
(1)
Temat
Grafika komputerowa
(1)
Interfejs użytkownika
(1)
Interfejsy użytkownika (systemy informatyczne)
(1)
Kino
(1)
Pomiar
(1)
Przetwarzanie obrazów
(1)
Technika audiowizualna
(1)
Technika audiowizualna cyfrowa
(1)
Technologia
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
DVD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Podręczniki komputerowe 8 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Grafika/ Typografia 39 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
There is almost a fervor in the way that new products, with their rich and dynamic interfaces, are being released to the public-typically promising to make lives easier, solve the most difficult of problems, and maybe even make the world a better place. The reality is that few survive, much less deliver on their promise. The folly? An absence of design, and an over-reliance on technology alone as the solution.§We need design. But design as described here depends on different skillsets-each essential, but on their own, none sufficient. In this rich ecology, designers are faced with new challenges-challenges that build on, rather than replace, existing skills and practice. §Sketching User Experiences approaches design and design thinking as something distinct that needs to be better understood-by both designers and the people with whom they need to work- in order to achieve success with new products and systems. So while the focus is on design, the approach is holistic. Hence, the book speaks to designers, usability specialists, the HCI community, product managers, and business executives. There is an emphasis on balancing the back-end concern with usability and engineering excellence (getting the design right) with an up-front investment in sketching and ideation (getting the right design). Overall, the objective is to build the notion of informed design: molding emerging technology into a form that serves our society and reflects its values. §Grounded in both practice and scientific research, Bill Buxton's engaging work aims to spark the imagination while encouraging the use of new techniques, breathing new life into user experience design.§. Covers sketching and early prototyping design methods suitable for dynamic product capabilities: cell phones that communicate with each other and other embedded systems, "smart" appliances, and things you only imagine in your dreams;§. Thorough coverage of the design sketching method which helps easily build experience prototypes-without the effort of engineering prototypes which are difficult to abandon;§. Reaches out to a range of designers, including user interface designers, industrial designers, software engineers, usability engineers, product managers, and others;§. Full of case studies, examples, exercises, and projects, and access to video clips (www.mkp.com/sketching) that demonstrate the principles and methods.
W sposobie, w jaki nowe produkty, z bogatymi i dynamicznymi interfejsami, są wypuszczane do publicznej wiadomości, panuje niemal zapał – zazwyczaj obiecujące ułatwienie życia, rozwiązanie najtrudniejszych problemów, a może nawet uczynienie świata lepszym miejscem. W rzeczywistości niewielu przetrwa, a tym bardziej nie dotrzymuje obietnicy. Szaleństwo? Brak projektu i nadmierne poleganie na samej technologii jako rozwiązaniu. Potrzebujemy projektu. Ale projekt, jak opisano tutaj, zależy od różnych zestawów umiejętności — każdy jest niezbędny, ale sam w sobie, żaden nie jest wystarczający. W tej bogatej ekologii projektanci stają przed nowymi wyzwaniami – wyzwaniami, które opierają się na istniejących umiejętnościach i praktyce, a nie je zastępują. §Sketching User Experiences traktuje projektowanie i myślenie projektowe jako coś odrębnego, co musi być lepiej rozumiane – zarówno przez projektantów, jak i ludzi, z którymi muszą pracować – w celu osiągnięcia sukcesu z nowymi produktami i systemami. Tak więc, podczas gdy nacisk kładziony jest na projekt, podejście jest holistyczne. Dlatego książka przemawia do projektantów, specjalistów ds. użyteczności, społeczności HCI, menedżerów produktów i menedżerów biznesowych. Nacisk kładziony jest na zrównoważenie troski o zaplecze z użytecznością i doskonałością inżynieryjną (uzyskanie właściwego projektu) z inwestycją z góry w szkicowanie i tworzenie pomysłów (opracowanie właściwego projektu). Ogólnym celem jest zbudowanie pojęcia świadomego projektowania: kształtowanie powstającej technologii w formę, która służy naszemu społeczeństwu i odzwierciedla jego wartości. §Poparte zarówno praktyką, jak i badaniami naukowymi, angażująca praca Billa Buxtona ma na celu rozbudzenie wyobraźni, jednocześnie zachęcając do korzystania z nowych technik, tchnąc nowe życie w projektowanie doświadczeń użytkownika.§. Obejmuje szkicowanie i wczesne prototypowanie metod projektowania odpowiednich dla dynamicznych możliwości produktu: telefony komórkowe, które komunikują się ze sobą i innymi systemami wbudowanymi, „inteligentne” urządzenia i rzeczy, które tylko wyobrażasz sobie we śnie;§. Dokładne omówienie metody szkicowania projektu, która pomaga w łatwym budowaniu doświadczonych prototypów - bez wysiłku prototypów inżynierskich, które są trudne do porzucenia;§. Kontaktuje się z wieloma projektantami, w tym projektantami interfejsów użytkownika, projektantami przemysłowymi, inżynierami oprogramowania, inżynierami użyteczności, menedżerami produktu i innymi;§. Pełne studiów przypadków, przykładów, ćwiczeń i projektów oraz dostęp do klipów wideo (www.mkp.com/sketching) prezentujących zasady i metody.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Produkt 98 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej